Torsdag den andra februari

heeeeej :)
Vanlig torsdag idag. Precis lika vanlig som alla andra dagar. Sjukt kallt ute nu. minus 13 grader typ. Det behöver verkligen inte bli kallare! Snöat har det gjort hela dagen oxå. Mysigt tycker jag :P Nu har jag långhelg. Studidag imorgon och på måndag. Så 4 dagars chill :) när jag kommer tillbax till skolan så har jag har dessvärre 2 prov :S det löser sig. Lägger upp en planering för helgen oxå. Har inte så mkt mer att söga för tillfället. Ha en ba torsdagskväll! :D

gammal bild
Kramen
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0