tisdag, onsdag och torsdag

hejhej!
igår så hann jag inte blogga. seg dag i skolan. Sen åkte jag ut till stallet. Va där själv idag. Men det va kul ändå :) Red lite dressyr på volten. Övade på mina supermega dåliga galoppfattningar. miken var pigg som attan haha xD Men i höger varv gick det iaf jättebra. :)) Vänster va sämre. Hon gjorde bra fattningar då oxå, men fel galopp :/ Bara öva vidare. Är iaf rätt nöjd. Åsa gav ju mig mkt tips när jag hade lektion för henne senast, så ska öva mera :)

I tisdags red jag ju på velam. Valde först o fick Charlie äntligen <3 Min ridlärare va tyvärr sjuk så vi hade vikarie :/ därför ingen hoppning :(((( det va nt så kul eftersom vikarien trodde att vi inte kunde nåt o vi fick göra tråkiga saker :/ Men charlie va iaf duktig som vanligt :)

Idag är det torsdag. Sjuukt trött. Sovit alldeless för lite. Skolan är okej idag. Efter skolan ska jag hem o ta det lungt hela kvällen. inga läxor elr nåt så det är skönt! :)
nu är det idag o imorn och sen spoooortlov för oss 08:or :) SKa bli skönt att inte behöva tänka på skolan 1 vecka.

fullt seriös just nu asso ;)

ful åt andra hållet ;)
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0