svaren på frågestunden :)

Här kommer svaren på den lite bortglömda frågestunden:

Postat av Linnea A
Saknar du ekedal? aa lite <3
Saknar du våran klass? ja såklart, vi borde träffas snart
Vill du träffas snart?! För det vill ja!! :) jaaaaaaaa!!! när kan du? <3
Vem är bäst? Justin Bieber eller Cody Simpson? ingen haha xD
Vilket är värst? Matte eller no? NO

Postat av Sara V
Ponny eller Häst?
Godis eller Chips?
bio eller tv?

Postat av Nelly:
Kär? vem isf? Nej, inte för tillfället

Postat av anonym:
(fast jag vet vem du e mohahahaha xD)
oskuld eller nt

det var svaren. Inte så många frågor men det hade jag inte räknat med heller ;) Tack till er som frågade! :D <3
Puss
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0