hejhej

hoppas ni har haft en bra alla <3 dag. Det har jag iaf :) skolan va lite seg men det funkade. fick vanlijhjärtan oxå ;)
idag på ridningen va det fett dåliga hästar som gick med haha xD Valde iaf lilla Jackpot. Liite lång på honom. O vi skulle hoppa. Så balansen på han är inte den bästa. så hoppade på framridningen och han känndes glad och hopptaggad. :) Men sen när vi skulle börja med själva övningen valde jag att inte hoppa. Just för att hon höjde hindrerna till nästan 1 meter och balansen på Jackpot är som den är. Men red iaf övningen runt hindrerna med lite bommar :) Så är nöjd ändå :D nästa gång är det hoppning igen och då hoppas jag på bättre häst som går att hoppa med ;)  
Nu ska jag gå och fixa i ordning lite saker för morgondagen

Jackpot
Puss :*
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0