Gårdagen i stallet

Hejhej!
Här kommer lite snabbt vad som hände i stallet igår:
Skrittade barbacka på Madicken i typ 25 minuter. Ramlade av efter typ 20 meter haha ;) Miken blev rädd för något o kastade sig mot mitten. Själv låg jag kvar på spåret. Men det gick bra, lite ont i höften bara ;) Hade ingen väst heller... men annars gick det jättebra :) Miken va pigg och sammarbetsvillig :) O just det, när jag och Alice kom mot stallet började hästarna i hagen o galoppera runt o va helt galna. Alice filmade så ni kan kolla på klippet på hennes blogg HÄR O eeen sak till: Jag invigde min ridoverall som jag köpte i typ oktober. Den var jätteskön och varm. Man ser ut som ett jävla fetto bara ;) haha xD

puss
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0