förlåt för usel uppdatering!

Hejhej!
Och verkligen förlåt. Har haft fullt upp och inte hunnit med bloggen nu.
Idag gick jag upp vid 9. Sen dess har jag chillat och pluggat massor. 2 prov i veckan och dubbla spanskaläxor är det som gäller. Så typ hela förmiddagen har jag pluggat SO om politik och sånt och nu ska jag plugga biologi om kroppen. Tråkig dag men behövligt.

här kommer iaf lite om helgen:
I fredags var det studiedag. Gick upp vid 8, fixade i ordning mig och tog bussen till Madicken. STOR hiss till bussarna som gick enligt tidtabell utan problem trots att snön vräkte ner. :) Brukar inte vara så. Red iaf på Madicken i hinderhagen. supermycket lössnö vare där. Skrittade mest, men lite trav och galopp. Miken var pigg som vanligt ;) Men det gick bra ;) avslutade med att skritta en bit mot Nora och tillbax ocå. Supermysigt i skogen helt själv thihi <3 Åkte sedan hem till Sara. va där en stund och sen trog vi till hennes stall. Hon red lektion o hade dressyr fast lite markarbete oxå typ. Sara e fett duktig så det va kul :) <3 Totalt var jag i stallet i 7 timmar hehe xD <3 Efter det åkte vi hem till Sara igen o hade en jättemysig kväll tilsammans. 
Igår var det lördag och jag vaknade hos sara dåra. Tog det lungt hela dagen, var ute en stund i all snö osv. Hon tränade vid 2 så då åkte jag hem. Var hemma hela eftermiddagen och kvällen med familjen och hade det gött. 

frasse för nån dag sen <3
Nu måste jag fortsätta plugga!
Ha det bra :)
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0