fettisdagen!

hejhej!
idag är det fet-tisdagen elr fettis-dagen. Beror på hur man säger det :) Själv säger jag fettis-dagen haha xD Fast jag o mamma köpte semlor igår istället :) så det blir inga idag ;) för er som bryr er lixom haha xD
Vanlig skoldag. Har spanska nu. Fast jag pallar nt jobba. Sen lunch, so, engelska o sit profil. Slutar vid 20 över 3. Sen blir det att åka till velam som vanligt. Väljer först så nu måste det ju bara bli en bra häst! :) Hoppning är det idag. Bli en lugn kväll. måste plugga lite spanksa. kolla igenom inför provet bara.
Yes, ha en bra fettisdag. haha xD

kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0