babbel

hejhej!
Idag på idrotten i skolan skulle vi åka skridskor som vi gjort i 3 veckor nu. Eftersom det är typ 7 plus ute va det inte mycket till is. så åkte i slask/vatten i 15 min och sen var man genomblöt och fick gå hem :/ Eftersom att jag är så kunglig (hehe xD) så kom mormor o hämtade mig o körde mig till stallet. Hon mockade åt mig. o sen kom även min moster o hennes hund Frasse ;) haha xD Mormor hade med kameran för hon tänkte fota mig men när vi kommer till stallet börjar regnet vräka ner :( Så ja, inga bilder togs. Vääääldigt superduper mysigt att rida i ösregn o blåst. eller inte... men vi kämpade på med lite lugn dressyr. tredje dagen i rad med dressyr så tog det chill. Men lite skänkelvikning i skritt o trav. även lite halter. o så lite galopp i slutet :) Miken va stundvis superfin o stundvis sura hon ihop lite ;) men det funkade!
Har haft en mysig kväll framför tven. Bara tagit det lungt. fullt upp imorn. Ska sätta mig o göra lite tidsinstälda till lovet. Något specni vill läsa om? kommentera! vet nämligen inte vad jag ska skriva! <3
ha det bra!

kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0