10 saker ni kanske inte visste om mig

♦ Jag sover med en stoor nalle från Gekås i Ullared :)
♦ Ja måste alltid gå på toa innan jag går och lägger mig och direkt när jag går upp.
♦ jag har aldrig tävlat "på riktigt" i ridning.
♦ Jag vill att det ska bli varmt så att jag kan börja andvända mina nya fina ridtövlar (fryser ihjäl om jag skulle ha dom nu)
♦ Jag hade mycket blondare hår färut, men med åldern har det blivit mörkare. Bli dock väldigt ljust på sommaren :)
♦ Jag älskar Skåne
♦ Jag har det mina rummet i min familj :/
♦ Jag har typ sämsta motionen ever :( ska börja löpträna snaart!
♦ Jag gillar att veckohandla mat med pappa :)
♦ Jag kilpper håret oftare än vad många andra gör

ljuuust fiint hår <3
kram

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0