Snart nytt år

Hejsan!
Sista inlägget för i år blir det här ;) Känns sådär med nytt år faktiskt. Eller världen kommer väl se exakt lika dan ut imorgon som idag. Lite mer raketskräp bara :D Ingen skillnad liksom!
 
Dagen har sprungit iväg idag. Jag sov aldeless för länge till att börja med :/ Klocksn 1 mötte min familj upp moster och Frasse så tog vi en långpromenad på 2 timmar :) Vi hade med oss fika som vi satte oss i skogen och åt oxå. Så det var skönt att röra sig lite sista dagen på året.
 
För övrgit har jag glott på tv och inte gjort ett skit nu på sena eftermiddagen. Ska gå och hjälpa till med maten nu så det blir bra!
Ha en trevlig kväll och vi hörs nästa år igen!
Puss och kram :*
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0