RUBRIK HÄR!

 Hejhej!
Idag var det näst sista dagen i skolan. Hela förmiddagen repade jag inför avslutningen imorgon tillsammans med de andra i min profil och från åttan. Vet inte om jag gömt att säga att vi ska sjunga och spela på avslutningen. Är lite nervös :S Och så kommer jag skämma ut mig så himla mycket haha ;) Annars har vi bara kollat på film resten av dagen.
Lite om i tisdags: vanlig skoldag. Fick reda på de flesta betygen. Gick hem till Elinore efter skolan och spelade gitarr och pluggade. Annars blev det en lugn kväll.
I går var det onsdag. Blev klar med mitt arbete på slöjden som jag blev nöjd med för en gångs skull :D Sen hade jag friendsmöte med det självklara fikat ;) Typ bara därför jag tackade ja till friends haha xD Resten av dagen flöt på och efter skolan tog jag det lungt. Sedan tog jag bussen till stallet för att rida lektion för Åsa. Lektionen gick jättebra :D Orkar inte berätta vad jag gjorde men jag är nöjd. Kom hem sent och somnade sent så trötter idag ;)
 
Nu ska jag hitta på något :D Ha det bra så länge :) <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0