Mellandagsrea

Jag är sjukt sugen på att åka och shoppa lite nu i mellandagsrean. Finns säkert mycket fina kläder i affärerna! Men har några problem: Har inte frågat någon kompis som skulle kunna tänka sig att föja med. Jag har inte tiden! Eller jo, egentligen skulle jag väl hinna imorgon men nää.
 
Och förresten är det absolut bästa att shoppa själv. Dels för att ingen dissar min dåliga klädstil och dels för att det går snabbare då. Händer att ag gör det...
 
Fast egentligen tycker jag inte änns om att shopa längre. För jag ser så himla tjock ut i alla kläder så därför är det inte kul.
Snurrit inlägg jaa
Kram
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Okej...
1: sluta säga att du är tjock för det är du inte... som jag har sagt 1000000 gånger!!
2: Du har världens finaste klädsmak, önskar jag hade din garderob :D
3: Att shoppa själv är så tråkigt :o
4: Du har all tid i världen nu när du inte behöver plugga :) Tycker du ska shoppa loss verkligen, det är du värd ;)
5: Såhär gör du: fråga en kompis, åk och shoppa, var glad! Simple as that ;) <3 haha kram

2012-12-26 @ 22:18:40
URL: http://mvdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0