Lucia 2012

Hej och glad Lucia på er såhär på kvällen!
Har ni haft en bra dag? Kollat eller varit med i något luciatåg? Ätit gröt och lussebullar?
 
Min dag har varit jättebra :D Dagen började med lite sovmorgon eftersom första lektionen var inställd. Så började med musikprofilen. Det var riktigt kul idag :) Övade låtarna till avslutningen. Sedan har jag inte haft några fler lektioner. Vid klockan 11 gick vi som skulle va med i luciatåget och åt lunch. Sen hade vi 2 timmar på oss att fixa i ordning oss och fixa allt innan det var dax. 13:30 var det dags. Heeela högstadiet satt spänt och väntade :) Och det var verkligen jättekul! Såå synd att man inte kan va med i luciatåget så ofta :/ Vi fick mycket beröm vilket var kul :) Här har ni 2 bilder:
Jag är tredje längst ut från höger :)
Så skooldagen var verkligen jättekul :) Musik heöa dagen verkligen!
När jag kom hem var jag jättetrött så tog en powernap. Fat den blev liiite lång ;) "bara" 1 timme typ ;) Sedan åt jag lite middag innan jag åkte till velam och red. Jag red på sega Rasken idag. Han var verkligen jätteseg :/ Men det gick okej. Tycke det är så tråkigt att tjata att gå frammåt heela tiden bara. Så ser fram emot att rida en pigg Madicken imrgon :)
Jag är iaf jättenöjd men denna fina Lucia! <3 Nu ska jag gå och äta lite julglass som jag gjorde igår innan jag går och lägger mig.
Ha en fortsatt bra Lucia så hörs vi :)
Kram från en glad tjej ;)
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0