Kvällen

Hejsan på er!
Den här kvällen har varit rätt seg. Men än så länge lever jag. Jag har inte gjort så mycket ikväll. Mest glott på tv, fixat lite här hemma och så. Ska plugga lite snart hade jag tänkt. Haha, ja på en fredag kväll ^^
 
Hur som helst så var jag i stallet med Alice i eftermiddags. Vi hade det kul som vanligt :) Vi tog ett kort pass på volten. Det blåste ganska mycket så hästarna var lite tittiga. Men för övrigt gick det bra :) Madicken var stel så böjde igenom henne i båda varven och hon lossnade bra :D Så hon blev mjuk och fin. Det var sista gången det här året på Virvelvinden ;) Men jag tror och hoppas att jag får fortsätta även nästa år :)
Fotade Alice och Thure lite ;)
Skriver nåt tidsinställ till imorgon nu så ni har något att läsa :)
Trevlig kväll!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0