Julafton 2012

För första och sista gången var det julafton det här året. Som jag skrev tidigare så var jag med min familj hemma hos min moster, hennes man och Frasse tillammans med morrmor och morfar. Vi hade det trevligt med god mat, roliga samtal och dåliga förlorare på sple
Frasse vaktade alla paketen i sin söta tomtedräkt som han för övrigt hatade ;)
Här kommer lite bilder på mina julklappar:
En bok om hästar
en eltandborste
Tofflor
2 skal till telefonen
en miniräknare
En sån där som jag kan ha telefonen i när jag rider ut på sommaren och en skyddsplast till telefonen
Mjukisar
ett spö
Sockor, världens sköaste
Sjukt ful bild men fick tröjan
Sedan fick jag även pengar, en lite glasängel, en kalener och ett pussel som jag glömde att ta kort på :) Och såklart det dära jättefina tagelarmbandet <3
 
Jag är jättenöjd med alla julklapparna och är glad för att julafton blev lyckad :D
Kram och hoppas ni fått något bra!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0