Jordens undergång, avslutning och julfix

Hejhej!
I torsdags kväll hade vi lekar på ridningen. Jag hade Fabian :) INte den bästa hästen på lekar eftersom han är rätt seg ;) Men mitt lag vann iaf :D
 
I fredags var jag i skolan redan klockan 8. Alla andra hade sovmorgon till 10 ^^Jag och de andra som skulle spela fixase på scenen och övade till de andra kom då vi hade avslutning. Det gick jättebra :D Ingen av oss tappabde bort oss eller något så det var skönt. Sedan fick vi våra betyg och gick hem. Eller jag åkte inte hem, jag tog bussen till stallet tillsammans med Alice. Vi hade lite julmys i stllet sådär för att fira lovet :D Vi red ut en sväng på cykelvägen mot Hemmesta. Såå himla härligt vekrligen! <3 Hästarna var pigga och glad. Jag och Alice hade värsta julfeelingen så vi sjöng jullåtar hela tiden haha xD
Jag sitter ned, tredje från vänster :)
Alice på Thure
För övrigt så gick inte jorden under i fredags, är jag förvänad?! ;) 
 
Gårdagen blev en fixardag. Jag och mamma stod i köket hela förmiddagen och gjorde sillar, jansson, revbenspjäll, och julgodis. Sedan på eftermiddagen slog vi in julklappar och städade lite. Vi julpybtade även huset så nu är det fint :D <3 Det blev en riktigt bra dag faktiskt :)
 
Fixade tomtelandet igår :)
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0