Jobbig dag

Bara för DIN skull bloggar jag nu, du vet vem du är <3
Hejsan!
Dagen har varit jobbig. Det började med att jag gick upp 1 timme tidigt. Så inte min stil, men då satte jag mig och pluggade, som den pluggis jag är ;) När jag kom till skolan hade jag spanskaredovisningen. Den jag snackade om tidigare. Det gick bra faktiskt :) Är lite stolt över mig själv som snackade spanska för hela klassen. Efter att ha andas ut så var det fags för nästa prov. Eller det var en kompletering i biologi för att få högre betyg. Och seeen var det dags för tredje provet, ett gammalt nationell prov på engelskan. Det kändes helt okej. Godkänt hoppas jag på :) Det där provet hänger typ mitt betyg på känns det som.
 
Efter 10 minuter lunch var det lucitrning. Vi lottade lucia och jag blev inte. Lite tråkigt, men ändå skönt. Man blir bara hatad som lucia :/ Sen hade jag en kort mattelektion innan dagens fjärde och sista prov. Då var det dags för argumentation på svenskan/no:n. Det gick okej. Blev lite stelt men men.
 
Så efter en låååång skoldag önskar man ju att gå hem och sova. Men nej nej, jag har pluggat, pluggat och pluggat. Hade uppsats som ska vara inskickad imorgon så skickade in den nyss.
 
Nu är det endast 9 skoldagar kvar innan lovet. Kvar är 1 två timmars långt fysikprov och ett so-prov. Men sedan är det lungt :) Så sjukt vär lov nu!
Nu ska jag skriva ihop ett inlägg till som kommer någon annan gång och sen kolla på film innan jag somnar.
Ha det bra så hörs vi :) <3
kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0