Blev ingen ridning idag

Hejsan!
Idag har jag gått i skolan som vanöigt. Inga prov eller något så det var skönt. Hade luciaträning på lunhen men annars allt som vanligt. 
 
Efter skolan tog jag bussen ut till stallet. Var sjukt tagad på att rida :) Meeen, eftersom det snöade så mycket gick det inte att rida på volten. Men då hade jag bra planer på att rida lite i snön på cykelvägen som inte var plogad. Skulle var it såå kul :D Men Madicken var inte som vanligt i stallet idag. Hon gick jättelångsamt ur boxen, hon reagerade inte när jag tog av täcket, hon brydde sig inte speciellt mycket att jag irriterade henne på mulen och så. Det syntes att något inte var som det skulle. Hon tog vaccin igår så detvar säkert därför. Så istället borstade jag henne lite extra och sedan fick hon komma in i sin box igen. Där åt hon som vanligt iaf :)
 
Nu ska jag gå och duscha och planera för morgondagen. Även kolla igenom fysiken igen. Har 2 timmars fysikprov imorgon :/ Men vi hörs kanske imorgon om jag hinner, kommer ha lite stressig dock. Ha det bäst så länge!
kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0