Är inte lov till för att vila?

Den här veckan är den sista veckan på lovet. Lovet har varit alldeles för kort. Jag känner att jag har haft fullt upp hela tiden och inte haft tid att vila. Lovet är väl till för att vila upp sig för att sedan satsa sönder sista terminen i grundskolan?
 
Den här veckan ska jag hinna med:
Att fira nyår
Att rida 3 gånger (madde erbjuder sig att ta två dagar så det inte blir så stressigt!)
Att träffa Louise
Att träffa Sara
Att ha fotodag med Madde och Madicken (lägsta prioritet)
Att åka med när Madicken ska mätas (om jag får)
Att plugga
Att ta det lugnt och samla kraft för skolan
 
Sen ska jag hinna med det vanliga oxå, alltså äta, sova, leva osv ;)
 
Har ni mycket ni vill hinna med under lovet?
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0