Tältat med Sara

Hejhej!
Igår åkte jag som sagt till Sara på förmiddagen. Vi gjorde lite allt möjligt och sen på kvällen kollade jag när hon red :) Såg superbra ut <3 Efter det åkte vi hem och gick in i tältet som vi satt upp tidigare. Vi fixade lite och kollade sen på film. Och sen somnade vi rätt tidigt haha xD Båda var jättetrötta. Jag sov faktiskt bra :) Annars brukar man ju typ vakna 100 gånger när man tältar. Så idag gick vi upp vid 9. Sen har vi gjort lite olika saker idag. Bland annat gick vi ut och plockade massa blåbär som vi sedan använde när vi gjorde en god tårta :) Skogen kryllade av blåbär! Jag tog bussen hemåt 4. Eller jag åkte till nacka trafikplats och mötte upp mamma. Vi gick in en snabbis till forum för att enbart köpa mera tråd till pärldjur. Bild på min älg som jag håller på att göra kommer när den är klar ;)
Nu ska jag strax äta middag och sen blir det en chill kväll! Vi hörs
Just, vi såg en orm idag oxå...
kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0