Sista dagen på sommarlovet!

Hejhej!
Sista dagen på sommarlovet idag. Suck... Är inte på så jättebra humör direkt. vill till stallet! Dagen spenderas hemma. Hade lite planer men skiter i dom. Ikväll blir det ridning på velam första gången efter sommaren. Ska bli kul :) Vet att det kommit en ny ponny så ska bli kul att se den :) Inget mer att säga om dagen direkt.
Igår orkade jag bara inte blogga. Hade inget att skriva precis. Var hemma hela dagen och på kvällen åkte jag och mamma till Hööks för att kolla lite. Hittade yttligare ett par ridskor. Nu har jag 2 nya par hehe xD Ett par måste lämnas tillbaka, såklart. Frågan är vilka ;) Mamma köpte en ny hjälm till sig på halva halva priset. Den kostade 130 kr! Helt sjukt :D
Idag får jag träffa min ena älsklig igen <3
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Du skulle följt med mig till stallet i skitvädret dåå ju ;) <3

2012-08-21 @ 13:23:47
URL: http://madiccen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0