plugga nu igen

Hejhej!
Dagen idag består av att göra läxor. Inte kul men behövligt, tyvärr :/ Har gjort klart biologiläxan, svenskaläxan och spanskaläxan. :) Det som är kvar är teknikläxan. Så har hunnit med rätt mycket :) I etfermiddag när jag är klar med läxorna kanske ja och mamma ska åka till sickla en snabbis. Måste lämna tillbaka en sak. Sen kanske kolla på lite annat. Men v får se. Annars ska jag nog bara vara hemma. Så Vi hörs senare!
Bloggar från min skoldator därav kommer det bli arkvibilder ett tag framöver :/
Ses!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0