Påväg

Hejsan :) Nu sitter jag i bilen på väg till stallet. Skönt när man har en bror som behöver övningsköra haha ;) Åker ut och tänker rida ut på Curre :) ska bli jättekul :) det var ett tag sedan. Har ju inte ridit på typ 2 veckor, så det blir bra innan ridlägret :) kommer oxå träffa Ulrikas nya häst för första gången :) Feritza heter hon <3 Annars vaknade jag vid 5 av en jävla smäll! Fick hjärtattack typ! :/ det var tydligen åskan som var nära. Så efter det var jag klarvaken och kunde absolut inte somna om. Till slut somnade jag igen, klockan 8! Gick sen upp vid 10. Fixade i ordning mig och slängde ihop motorskakan :) har nt smakat ännu men den lär vara god :D Nej nu är jag strax framme i stallet! Vi hörs senare :) Kram Matchande outfit idag ^^

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0