På bussen

Hejhej!
Vill börja med att säga att jag skrev ett jätte långt inlägg igår men eftersom det inte gick att ladda upp bilder publicerade jag aldrig det :/ det kommer imorgon förhoppningsvis :)
Nu till dagen! Jag sitter nu på bussen påväg till Sara. Vi ska tälta tillsammans, på hennes gräsmatta :) ska bli jättemysigt <3 idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Typ det vanliga :) och ikväll ska Sara rida och jag kolla ;)
Jag har väl inte så mycket mer att skriva just nu, så vi hörs :) <3
Ful bild, tagen alldeles nyss

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0