Nu är det augusti!

hejhej!
Som ni vet har jag sommarlov vilket märks här på bloggen haha xD Jaja, kan j uskriva lite om de senaste dagarna ;)
I måndags var jag med mamma och mina bröder på några klippor vid havet. Till en början var det härligt men sedan började det blåsa så och då packade vi ihop och åkte hem. Vattnet var dessutom isklat :/
På eftermiddagen var jag bara hemma och kollade på OS. Och på kvällen tog jag en springtur på ca 6 km :) Duktig flicka ^^
 
I tisdags var jag enbart hemma och kollade på OS. Heeeeeela dagen haha xD Kollade på fälttävlan ;) superkul tycker jag :) På kvällen åkte jag och mamma ner till velam för att ta en promenad och sedan bada lite. Där i sjön var det jätteskönt i vattnet :) När vi gick promenad fick vi syn på alla velamhästarna som stog på sommarbete. Så var bara tvungen att ta massa bilder ;) Sommartjocka var hela bunten nästan haha xD
 
Igår var det onsdag och då åkte min familj ut med morfar på hans båt. Vi åkte bara en kortis och la till vid ett berg där vi var  inågra timmar. Tyvärr var det mycket moln, vilket det INTE skulle ´vara :/ Jag frös självklart så efter några timmar åkte vi hem igen och fikade hos mormog och morfar ;) På kvällen var jag ute och sprang lite igen :D
 
Idag åkte jag mamma och ena brorsan till dellan och åt frukost tidigt. Tog en stor smarrig macka med juice samt en bulle. smarrigt ;) Sen åkte jag hem och var hemma hela förmiddagen. Gjorde inte så mkt igentligen. Vid 1 mötte jag upp Jeanette som jag inte träffat på hela sommaren. Saaaaknad <3 Vi gick till glasan och badade och sen gick vi hem till henne. Var där hela eftermiddagen och nu ikväll har jag bara chillat framför tv:n. Cyklade till affären för en stund sedan för att handla lite ingridienser till en mormtstårta. Blev sååååå sugen på det så här ska bakas imorgon :D
 
Förresten fyller jag år om exakt 1 vecka! 15 år dessutom. Blir ju en stoooor flicka haha xD '
 
Jaja, lite almänt babbel om de senaste dagarna. Tänkte försöka skriva ihop lite inställda inlägg till nästa vecka nu. Ska ju på ridläger då. Någon som vill läsa något speciellt? Vet inte vad jag ska skriva om!!!! :/
 
Här har ni några väldigt dåliga bilder på några av velamhästarna :)
Ha det bra så hörs vi!
Kram
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, uppdateringen har varit asgrym ju ;) Typ ett inlägg i veckan -.- Du får väl mobilblogga lite från ridlägret också :)

2012-08-03 @ 09:24:20
URL: http://madiccen.blogg.se
Postat av: Louise :) <3

Jag tyckte bilderna blev jättefina! :D <3

2012-08-03 @ 18:49:46
Postat av: Louise :) <3

Jag tyckte bilderna blev jättefina! :D <3

2012-08-03 @ 18:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0