/Madde

Som ni kanske märker har jag gästbloggat lite här, eller vad man nu ska kalla det. Har vekligen inga idéer om vad jag ska skriva om. Jag är i Skåne, och har varit här hela sommaren. Senaste veckan har det inte hänt så mycket direkt. Typ inget folk i byn längre heller, så det är lite öde. Aja, vi drar hem på fredag i alla fall. 
Men eftersom jag lovat Jossan att hjälpa till att hålla uppdateringen får jag väl visa några bilder jag tog för ett par dagar sedan.
De blev inte så bra, men anyway. 

/Madde







?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0