Lååång dag

Hejhej!
Nu har jag äntligen lite tid att sitta ner efter en lång dag. Efter lite frukost gjorde alla i familjen i ordning sig och sen åkte vi till Sicka. Vi hade typ inköpslista vad som var akut behövligt :) Så vi började med att gå till hästaffären där jag köpte ett par ridbyxor, ett dressyrspö och ett par ridskor med stålhetta. Efter att ha fått 2 blånaglar köpte jag äntligen ett par med stålhetta. behövligt! Sen slank jag in på Gina en snabbis och köpte en tröja och en strandklänning. Klänningen för 30 kr som jag tänkte ha i höst när jag ska på solsemester. Efter de köpte de andra i familjen lite saker och sen kollade vi på sängar till mig och henke. Vi hittade en jätteskön säng som vi ska beställa :) därefter lunch och vidare till Länna sport för att köpa lite saker till henke. Kollade även in i lite olika sängar i olika butiker. Efter allt detta kom vi hem vid 6. Då tog jag och mamma på oss löparkläderna och åkte till velam och sprang 5 km. Mot slutet började regnet ösa ner så vi blev genomblöta! :D Så middagen blev väldigt sen, vid halv 9 typ. haha xD Är trött nu efter en lång dag så ska komma i säng i tid.
stackars alla er som börjar skolan imorgon! Själv har man 2 dagars sommarlov kvar ;)
Hörs!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0