Kvällssnack

Hejhej!
Lite uppdatering sähär på kvällen. Eftersom jag inte har något annat att göra ^^ Idag har jag som jag sa förut inte gjort så mycket. Mest kollat på tv, suttit vid datorn haha xD Sen åkte jag till nacka och mötte upp mamma och vi åkte sedan och hämdtade våran bil som har varit inne på lagning. Och nu ikväll har jag inte gjort något igen. Ska nog fixa lite med min pärlälg som jag håller på med nu. Är just nu på benen.
 
Imorgon väntar en lite roligare dag för hoppningsvis. Då åker jag ut till stallet igen :) Blir förmodlingen en kortare uteritt och sen lite lätt arbete på volten. Inget direkt krävande. Men det snackar vi mer om imorgon.
Vi hörs imorgon dåra. Hoppas allt är bra med er :)
Foto: Madde
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0