Kollar film

Hejhej! Vi sitter nu och kollar på film, eller jag kollar inte haha ;) filmen sög :/ regnet öser ner! Natt sov jag inte så bra, brukar inte göra det första natten så är trött nu. Vi blev iaf väcka av att ledarna kom med kastrullock som dom slog mot varandra haha ;) på förmiddagen hade vi dressyr och övade på sitsen. Det gick rätt bra, inte super. Puppy var duktig <3 Och i eftermiddags hade vi markarbete med lite bommar och små hinder. Vi övade på hoppsits och min suger :/ men det gick ändå rätt bra :) puppy blev pigg men när man närmade sig hinder blev hon osäker och tittig så jag fick driva som en galning! Har helt glömt bort att ta kort på hästus och visa men gör det så fort jag kommer ihåg :) Antar att jag vaknar med träningsverk imorgon... Nehe nu ska jag nog läsa några bloggar! Kram Sitter käkar detta <3

?

Kommentarer
Postat av: madde

Du passade inte möjligtvis på att svara på mitt sms när du hade lite tid över? ;) <3

2012-08-06 @ 20:18:54
URL: http://madiccen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0