Im back!

Det här inlägget skulle igentligen publicerats i söndags hehe xD
Hejsan!
Igår var sista dagen på ridlägret. Vi gick upp som vanligt vid halv 8, efter att ha sovit typ 6 timmar pga spökkväll haha xD Åt frukost vid 8 och klockan 9 hade vi hämtat hästarna. Vi borstade och fixade, konoppade osv och vid halv 11 började en stilhoppning för föräldrarna. Jag var sist ut av alla, vilket oxå betydde att jag hoppade högst av alla ;) Det var en lätt bana med få hinder och det känndes superbra :) Puppy var taggad till tusen och jag oxå <3 Och vi slutade som 2:a! Är såå nöjd med det, trots att det bara var en "låtsastävling" Efter att ha sagt hejdå till finaste Puppy och släppt ut henne i hagen fikade vi lite. ´Sen sa vi alla hejdå till varandra och åkte hem. Känndes sjukt tråkigt, men ändå skönt att komma hem.
Veckan har varit underbart roligt och jag har lärt mig mycket inom hoppning, även lite i dressyren. Fick sjukt mycket beröm för min sits, speciellt handställningen. Allt detta har bästa Åsa fixat. Tack tack tack! <3 Har även lärt känna flera nya personer som man kanske kommer träffa igen. Jag är jättenöjd med veckan och hoppas på att komma tillbaka nästa år igen :)
Här har ni en bild från avslutningen:
Fler bilder kanske kommer senare.
 
När jag kom hem var klockan 4 ungefär. Då packade jag upp allt, duschade och åt middag sp småningom.Vid halv 7 kom lite släkt och vi hade kalas för mig och min tvillingbror. Jag är jättenöjd med presenterna :) Av mamma och pappa fick jag biljetter till Stockholm Horse Show, trisslott, att jag ska få prova ut en ny säng (120 säng), bakreceptbok, pärldjursbok och löparstrumor. Av Lollo fick jag jättefina smycken :) Och av släkten fick jag iphoneskal med mig och madicken på, spel, euro till höstlovet, högtalare, pussel, armband, guldkedja och pressentkort på sf.
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0