Idag är det torsdag

Om ni vill läsa om gårdagens ridpass kan ni göra det HÄR. Gästbloggade lite hos madde ;)
Hejsan!
Idag är det torsdag. Har inga direkta planer. Bara vara hemma och inte göra någonting typ. Inget mer att säga om den saken.
 
Så jag blickar framåt och inser att jag har 5 dagar kvar på mitt sommarlov. Sen börjar skolan igen med allt vad det innebär. Börja nian, viktiga betyg, prov, läxor, välja gymnasium osv osv. Såå lockande ^^ På ett sätt är det skönt att komma in i alla rutiner igen. Lixom, veta hur alla dagar kommer se ut och så. Men samtidigt är det ju självklart att man vill fortsätta ha lov! :) Så får väl börja länkta till nästa lov - Höstlovet. Känns otroligt långt bort just nu...
Flummigt inlägg. Mycket som snurrar i huvudet.
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0