Idaaaag

Hejhej!
Idag gick jag upp 9. Försöker vända tillbaka dygnet lite nu innan skolan börjar hehe xD Förmiddagen har spenderats framför datorn. Tråkigt liv, jag vet ^^ Har sett ut ett recept på en cheesecake som jag ska baka idag. Så tror jag ska fixa botten nu. Sen klockan 1 tar jag bussen till stallet. Blir som jag sa igår en kortare uteritt och sen lite lätt arbete på volten. Ska bli askul :) Hoppas Madicken oxå tycker det ;)
När jag är klar i stallet tar jag bussen hem igen och sen blir det hemmakväll med delar av familjen, förhoppningsvis. Vi kanske hörs senare. Och juste, om ingen annan är i stallet (blir så pinsamt då), tänte jag spela in en liten rundvandring hur det ser ut där Madicken står. Men det är bara kanske.
Nu ska jag nog gå och baka :)
Saknar dig greta <3
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0