Här har vi puppy!

Tagen med blixt så ögonen ser cp ut :/ kram

?

Kommentarer
Postat av: Sara vi

Sööt :) <3

2012-08-07 @ 19:43:22
Postat av: Madde

haha, söt ^^

I alla fall, jag beställde biljetter till dressyren nu.. Hade jättegärna gått på showen på fredagen, men när jag skulle beställa igårkväll fanns inga bra platser där heller, det fanns det igår morse :( Så då tog jag dressyren istället. Annars skulle showen nog varit roligare :( Hoppas det är ok :/ <3
Det blir säkert kul med dressyren också, men hade varit ännu roligare med invigningen på fredagkvällen . AJA, nu ska jag inte sörja det.. haha :)<3 Låter som ni har det bra i alla fall, tur :D <3

2012-08-08 @ 10:47:18
URL: http://madiccen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0