Fredag

Hejhej!
Nu sitter jag på bussen igen. Haha bra att blogga då ju! ;) påväg till Nacka t för att möta upp fina Alice <3 har saknat att rida med henne <3 så idag är det äntligen dax :) tror vi rider ut eller tar fram några bommar. Jag ska iaf rida barbacka :) sjääääälvklart regnar det ute! HR gjort det heeela dagen :( på blir att sätta på regnbyxor och regnjacka :) men det är mysigt på nåt sätt :)
Skolan var okej idag. Askul idrott var det :)
Juste, igår va jag och provred i en grupp på velam. Storhästgrupp. Va uppskriven på häxan och hon är verkligen en häxa... Ingenting gick bra :/ aja, nya tag!
Nu ska jag strax av bussen ses

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0