Första skoldagen avklarad

Hejhej!
Då går man i nian då :/ Morgonen var lung och skön. Började inte fören 10 så hade sovmorgon :) När det var 15 min kvar till skolan började gick jag ut i garaget och ska hämta min cykel. Upptäckte då att mitt lås var borta. Kollade mig omkring men hittade det inte. Istället fick jag springa till skolan. :/ Bra start där.. Aja det var kul att träffa min mobbade klass igen. Trodde att killarna typ skulle mognat lite elr nåt under sommaren men dom var fortfarande galna och jobbiga :/ 1 år kvar med dom bara :) I förmiddags fick vi lite papper och sånt där som man alltid får. Gick även igenom reglerna och sånt tråkigt.Sen lunch och efter lunch gick vi till kockan och spelade brännboll. Slutade halv 3. Imorgon börjar vanliga lektionerna och så får vi även tillbaka våra datorer :)
Nu i eftermiddag ska jag bara va hemma och inte göra så mkt. Sen ikväll följer jag med Madde och kollar när hon har lektion på Madicken. ska bli kul :)
Ha det bra så länge!
 
?

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, vi fick våra datorer idag :D <3

2012-08-22 @ 15:49:43
URL: http://madiccen.blogg.se
Postat av: Madde

sv; De funkade ;) Fast har ju inte photoshop & sånt -.- <3

2012-08-22 @ 16:16:25
URL: http://madiccen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0