Dagens planer

Hejhej!
Idag gick jag upp 10. Sen hade jag lite saker som behövdes fixas. Bland annat att smörja ridskorna, chapsen och stövlarna, plocka undan i mitt rum och ränsa lite i en av hyllorna i bokhyllan. De sakerna är nu avklarade. Måste sen tvätta lite för hand oxå om jag orkar...
Så nu har jag lite tid här vid datorn innan jag tar bussen mot stallet. Eller ska inte åka fören klockan 3. Då får jag äntligen träffa fiiina Madicken igen! Har saknat henne jättemycket <3 Planen är att skritta ut lite lungt någonstanns. Antagligen till Nora, så blir det inte så långt. Hon har igentligen vila nu. Så ska försöka ta det lungt. Madicken har vilat i flera dagar så fågan är hur lungn hon har tänkt att vara ;) haha xD Efter det stannar jag kvar en stud och kollar på någon eller några lektioner för Åsa. Tänte kolla på när Ulrika rider sin nya häst :) Sen tar jag antingen bussen hem eller så får jag skjuts.
Nyputsat och fint ;)
Så är väl dagens planer. Vi hörs kanske senare.
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0