Dagen

hejhej!
Idag har jag packat allting för imorgon. Mycket saker blev det ;) Men så blir det när det ska med både vanliga kläder och ridkläder ;) Sen har jag även varit och handlat med mamma och pappa och så har jag kollat på OS. Kommer ju inte kunna kolla på os på hela veckan kanske :/ Syynd.
Som sagt åker jag på ridläger imorgon med fina Lousie :) Vi kommer hem igen på lördag. Hoppas såklart att det blir roligt. Och att jag får en bra, snäll häst :) Är lite nervös redan nu. hmm undra hur det ska sluta? Tvärr ska det regna hela veckan som det ser ut nu :( Är trött på att rida i regnkläder och frysa, som ridlägret förra året :/  Jag åker iaf imorgon vid 11-tiden. Har ärligt talat ingen aning om vad jag ska göra tidsinställda om så skriver inte några dåra :/ Hoppas på att det finns teckning så att jag kan mobilblogga lite iaf. Det återstår och se. Annars är jag tillbaka på lördag kväll.  
Nu ska jag gå och kolla på OS igen. Ha det bra allihoppa :)
Här är all packningen!
Kram
?

Kommentarer
Postat av: Sara Vi

Ha det så bra på lägret! ;) <3

2012-08-04 @ 21:24:20
Postat av: Madde

Hoppas ni får det grymt! :) <3
btw så har jag också ett sånt örngott ;)

2012-08-05 @ 08:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0