Torsdagschill

Hejhej!
Vill börja med att säga förlåt för att uppdateringen inte varit bra. Har som sagt mycket i skolan just nu!
Idag är det iaf torsdag. Började skolan 9:40 o hade bara en lektion. Sen åkte vi tjejor till undomsmotagningen för att vi va tvunna. Lärde mig nog nt så mkt. Men alltid bra att ha varit där. Sen åt vi i forum oxå. Tacobar för min del :) Efter de va jag sååå sugen på marabuuuu så gick o köpte det. nomnomnom ;) Åkte tillbax till skolan o chillade på långa lunchrasten. Hade sen vanlig simpel musiklektion o sist so. Hade so-provet idag. Det gick bra faktiskt! :) Först va det massa frågor med snabba svar o sen skrivuppgift. Skrev 3 sidor! o ändå hann jag inte skriva klart för tiden var ute. Men känner att jag fick med det viktigaste iaf :) Efter skolan gick jag hem och chillade igen. Broderade även lite på en necesär jag gör i skolan. Borde plugga men ooooorka idah? nee tror inte de va ;) Så tar det luuungt! Idag är det torsdag vilket betyder att det är fredag imorgon! :) happy face :) Vanlig skoldag och stallet som gäller. Men de skriver jag mer om imorgon
Kramar från mig

foto Alice haha så jävla fin asså. Thure asglad o så Madicken o Garbo assura ;)
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0