Stan

hejhej :)
Blev lite ändrade planer idag. Så istället för att åka till forum åkte jag och mamma in till stan. Vi åkte till medis o gick i lite affärer. Köpte nya löparskor, ett linne, löparstrumpor och en sommarjacka. Bilder orkar jag inte ta nu. kanske senare! :D Kollade och provade även olika klänningar inför skolavslutningen. Hittade 1 bra, men den fanns tyvärr inte i min storlek så ska kolla om den finns i en lika dan affär i forum istället snart :)
Sen nu ikväll har jag inte gjort något. Bara varit hemma och tagit det lungt. Och nu när vädret har varit så bra är jag suuukt sugen på att rida. Så mysigt! Men det blir inte för en på tisdag. Men ha det bra så hörs vi.

mobbad bild från tidigare idag :/
Imorgon o på tisdag kommer antagligen uppdateringen inte vara på top. Men hinner nog blogga lite imorgon iaf. Ha det underbart!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0