Söndag den femtonde april

Tjenaretjenare!
Idag har jag pluggat hela dagen. Kan typ allt nu :) Var även en sväng i forum med mamma och köpte en blus som jag ska ha när min familj ska bort på middag nästa helg. :) Bild sen kanske. Saknar stallet <3

Skola imorgon då. Skulle ju inte va helt fel med några veckort till med lov. Men ändå inte så långt kvar till sommarlovet :) så det är skönt. Ska kämpa på dom sista veckorna nu!
Lovet har iaf varit bra. Känner att jag gjort det jag ville. Jah har gjort det jag mår bäst av: Vara i stallet med hästarna och vara med de kompisar som betyder mest. Kan det bli bättre? Hoppas ni oxå har haft ett bra lov :)

sommar + hästar = Bästa <3
har väl inte så mycket mer att säga. Hare bra
Kram

?

Kommentarer
Postat av: Madde

Det ät är faktiskt bara 8 veckor till sommarlovet, och så är vi lediga typ en vecka sammanlagt innan dess - så det är bara 7 skolveckor kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D SEN SOMMARLOV! WIHO!

2012-04-15 @ 20:52:47
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0