Sommarplaner 2012

Senast när jag hade frågestund så fick jag önskemål att skriva vad jag ska göra nu i sommar. Har inte alls mycket planerat men skriver det jag vet iaf!

sommar <3
Sommarlovet börjar för mig den 12 juni. Då blir det att bara va hemma och njuta de första veckorna. Va med kompisar, Sola, bada osv. Inget planerat direkt.

oooold
I juli någon gång brukar jag och min familj åka någonsanns på någon liten resa. Vi har inte bokat nåt elr så än men vi har planer på Skåne, Gotland eller Åland. Så får vi se vart det blir. Kommer antagligen bli kul.

Tyskland förra sommaren
Sen den 6 augusti (tror jag iaf) åker jag och finaste Louise på ridläger! På ett ställe där vi aldrig varit förut. Längtar sjuuukt mkt verkligen. Kommer bli toppenkul! :) Och då under lägret kommer jag fylla 15 år. Så min mina första dagar som 15-åring blir i ett stall utan att träffa familjen. Men det blir awesome ;)

Elin och Jag från ett ridläger förra sommaren
Sen när vi kommer hem från ridlägret är det bara några få veckor kvar på lovet. Då blir det väl att bada, kompisarna, o sånt.

Tuva och jag på ridlägret på velam
I sommar kommer jag alltså inte gå på något dagridläger på velamsund. Eftersom jag är medryttare som kostar så kan man inte göra allt. Men det gör absolut ingenting! Kommer bli superbra ändå :)

Björnö
Och som jag skrev förut så kommer Madicken åka med Madde och hennes familj ner till skåne till deras landställe där. Så kommer inte kunna träffa och rida finaste Madicken på hela sommaren. Vilket kommer bli jättetråkigt verkligen :( Men som jag oxå sa, så vill jag åka ner dit o hälsa på. Får väl se hur det blir med det. Skulle vara superkul verkligen. Men det är ju inte riktigt jag som bestämmer de. haha xD

Finaste <3333
Som sagt, inte så mkt planerat än. Men senare när jag vet lite mera så kan jag ta och skriva de! :)
?

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, såklart du kan komma ner till Skåne någon gång under sommaren ;) om du vill det :) <3

2012-04-29 @ 21:42:11
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0