Snöig söndag!

Hejhej!
Nu är snart första april avslutad. gått på 2 skämt... haha xD lättlurad som man är ;) har ni gått på några? Pluggade iaf idag på förmiddagen o en stund förut. duktig flicka ^^ Sen mötte jag upp Sara vid Hööks o vi gick där ett tag o kollade. Jag köpte ett par ridbysor o ett par rätt fula och inte såå sköna skor haha xD Men ridbyxorna älskar jag redan! <3 har gått i dom hela eftermiddagen. nomnom <3 bild kommer längre ner :) hoppas dom är sköna att rida i. Kul att träffa Sara en liten kortis oxå. saknar dig sara massor <3 hoppas vi kan träffas på lovet! <3
Men sov sött ^^ gör ett tidsinställt för veckans schema som kommer senare ikväll elr på morgonen imorn :) allt för er ;)

dessa köpte jag. pallar nt ta egen bild :/ Men någons som har sånna? är de bra?
Kram

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0