Så vad det söndag igen..

hejsan på er!
Söndag igen dåra. Gick upp vid 9 idag. Har inte gjort så mkt än. Efter jag har skrivit klart det här så ska jag sätta mig och räkna lite matte. Har prov i veckan. Sen efter lunch ska jag o mamma åka till forum. Bara kolla lite typ. Mamma skulle köpa skor och jag kanske en jacka. Annars ska jag bara va hemma. Är ssugen på att hitta på något men VAD?! det är frågan. Kommer antagligen inte komma på nåt haha xD
image description
Funderar på att gå ut och försöka fota lite blommar elr nåt senare. Så om jag gör det visar jag bilder senare!
Kram från en smått uttråkad Jossan. ;) <3

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0