plugga idag

Hejhej!
Vaknade vid halv 9 och gick upp. Blev helt förvånad och trodde att jag såg i syne. Blinkade till, men jag såg fortfarande samma sak. SNÖÖÖÖ i mängder! 2 dm snö har kommit under natten. Va är det här igentligen?! I vintras gick det minsann inte att få snö, men nu i APRIL ska det snöa. jaha, och vad är de bra för? :@ Jag vill ju ha SOMMAR! <3
Men ska ändå sitta inne hela dagen och plugga. Har so-prov på torsdag och jag har inte änns börjat plugga. Så måste sätta fart. Fucking tråkig religion. Men bryr sig om jesus o den där Martin Luther lixom? Inte jag iaf.
Nej nu ska jag sluta klaga och sätta näsan i böckerna. ha en bra men snöig dag!
Kram

dålig bild men såhär ser det ut utanför huset nu
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0