onsdag utan stallet

hejhej :)
idag är det onsdag igen. helt okej i skolan. Just nu har vi lite lång rast innan no:n börjar o sen har vi klassråd. Slutar vid 3. Idag ska jag inte till stallet. (okej, ni borde ha förstått det om ni läste rubriken ;) ) Madde rider Madicken idag så rider jag henne imorgon istället. Jag ska nämligen på kalas typ hos min mormor som fyller 70 år idag :) Grattis till dig bästa mormor <3 Så efter skolan åker jag direkt till mormor. Hoppas på en trevlig kväll och träffa lite släkt.
image description
jag idag
Hann inte blogga så mkt igår. Va tvungen att räkna matte n'r jag kom hem från stallet. Men vi red iaf upp till dungen som jag ville :) Valde först och tog Charlie igen <3 Vi hoppade teräng uppe i dungen och hästarna va piggare än piggast. Men jag är van efter alla galna uteritter med Madicken ;) Så det gick bra :) Tyvärr ramlade en tjej i min grupp av och bröt armen. Tycker så sjuuuukt synd om henne!
Men nu ska jag snart gå in på lektion
Ha det bäst <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0