LOOOOOOOV!

Sååå grymt skönt med lov nu! Har ni några planer vad ni ska göra? Själv ska jag vara i stallet hela lovet och rida o mysa med hästarna <3

Ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lungt. kollat på tv, suttit vid datorn och så. Ska börja röra mig mot sängen om ett tag. ska upp typ halv sex elr nåt imorgon ^^  Madde och hennes mamma kommer och hämtar mig vid 6. Om ni har missat de så kan jag berätta att jag ska med Madde som ska tävla dressyr med Madicken. Kommer bli askul :) Meeeen... kollade just på vädret och det ska böi snökaos. så på med varma kläder är det som gäller. och ett glatt humör så blir allt bra.

finaste <3
Min långfredag kommer alltså bli en lång fredag. Men ha det bra så bloggar jag mer imorgon.
puss :*
?

Kommentarer
Postat av: alice

SV; ja absolut! :) Jag skickar lite bilder, din e-post? <3 :) PUSS :* <3

2012-04-05 @ 22:00:55
URL: http://nikonfotografeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0