imorgon

Imorgon åker jag inte ut till stallet. Madicken vilar och Ulrika är snäll och mockar :) Fast jag vill ändå åka dit haha xD På förmiddagen ska jag fixa lite saker här hemma. plugga bland annat. Sen åker jag till Sara. Ska kolla när hon rider och sen åker vi hem till mig. Sara sover här från imorn-fredag. Kuligt. Vet inte riktigt vvad vi hittar på. Men vi brukar oftast ha kul :)
image description 

Och just det. Jag fick flera kommentarer på inlägget om påskritten (som jag inte godkände) som va mindre snälla. Vissa skrev att det va oansvarigt att sätta fast hästarna i träd osv. Och jag vill bara säga: Jag är fullt medveten om vad som kunde ha hänt. att hästarna kan fastna osv. Men vi glömde grimmorna hemma och vi försökte först kolla ena armen i tygeln men dom va bara i vägen. Vi hade uppsikt hela tiden. Så till er: Skaffa ett liv och kommentera inte så illa saker. (detta gäller ej dig Madde, för du var ju inte taskig)
image description
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0