Idag har jag fullt upp!

Hejhej!
Idag gick jag upp vid halv 9. vaknade av att dom stod o sågade med en motorsåg hos grannarna ^^ Mysigt värre. eler inte. Men har ändå mkt att göra så gjorde inte så mkt. :) Så nu på förmiddagen har jag städat mitt rum lite snabbt, räknat lite matte, tagit bort alla bilder från kameran, fixat matsäck till ikväll som jag ska äta i bilen (!) och kollat på tv. Det jag har kvar att göra innan lollo kommer är att kolla lite på so:n. Så borde inte sitta här och blogga. men jag råååkade gå in på blogg.se -.- Lollo kommer iag om 20 min ca. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Vi kanske skulle baka något. Sen tar jag bussen till velam i eftermiddag. rider där som vanligt. Dressyr tror jag. Och efter det åker jag pch har lektion på Madicken. Får hoppas det går bra! Kommer väl hem runt 10 ikväll så orkar nog inte blogga mer då. Men ha en bra dag. kram

åhh jag måste bara få visa er denna bilden. Madicken ser ut som ett litet busigt föl ju! jag dööör så söt <3 <3 <3
kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0