Heelt vanlig tisdag!

Heeejsan ;)
typ vanlig tisdag. Spanskaprovet gick asbra :D Har nu SO o sen engelska o sist musikprfilen. Tråååk :/ Fryser fett mycket haha xD Sen skyndar jag mig hem och äter mellis och byter om. sen åker jag till velam och rider. Dressyr idag tror jag. Och sen får jag väl byta om i bilen påväg till skolan. kommer ju lukta sådär lagom mycket häst i skolan sen. hehe xD Alkohol och narkotika sak i skolan. fett booooring. kaan man ine få skolka? snäääälla haha xD
Jaja måste jobba lite nu

kram

?

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag slipper ant:n :) Mihihi :D <3

2012-04-03 @ 14:44:18
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0