Härlig måndag!

Hejsan!
Börjar med att säga varför jag inte bloggade igår. Jo, det va sådär att jag gjorde absolut ingenting förutom att plugga så hade lixom inget att skriva om ;) Men nu skriver jag lite iaf.

Idag är det iaf måndag. Älskas <3 asså på riktigt haha xD Nej men rolig dag i skolan :) Hade hemkunskapsprov och det gick braa ;) Kom hem strax över halv 5, drog på mig träningskläderna och tog en skön springtur. Min kondition är på 0 verkligen så bäst att börja träna. Ska jag försöka orka springa tjejmilen sen i sommar igen :) Sen har jag typ ätit och fixat lite. Tänkte göra en videoblogg stax eftersom jag aldrig gjort det och det fanns önskemål om de ;) Glada nu va?! ;) videobloggen kommer kanske senare om ni har tur ;) Men ha det bäst
Kram
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Var hemkunskapsprovet svårt? ;)

Haha <3

2012-04-23 @ 19:53:03
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0